Pagini

miercuri, 10 august 2011

Sper ca intr-o zi...


Sper ca intr-o zi,
Tu iar vei veni
Si de mine,iar iti vei aminti!...

Atata timp a trecut,
Si noi nu ne-am mai vazut!
Si astazi am sperat...
Ca iar mai aflat!

Si praful magic am suflat,
Si am sperat
                                                                                    Ca tu iar mai aflat..
                                                                                    Si eu...chiar mam inselat!
   
                                                                                     Cum am sperat..
                                                                                     Ca tu iar mai aflat...
                                                                                     Eu te-am visat,
                                                                                      Si te-am asteptat!
                                                                                      Dar degaba,nu s-a intamplat!
          
                                                                                      Si dupa ani astia buni,
                                                                                      Mam incredintat,
                                                                                      Ca te-am uitat!
                                                                            
                                                                                      Si frunzele cad,
                                                                                      Si imi amintesc,
                                                                                      Cum eu te-am sperat aici...
                                                                                      Si chiar m-am intrebat:
                                                                                       De ce ai plecat?

                                                                                        Eu te-am sperat,
                                                                                        Si te-am asteptat,
                                                                                        Dar degeaba,nu s-a intamplat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu