Pagini

vineri, 19 august 2011

Bancuri Amuzante

                             BANCUL CU LILIACUL
Erau odata un sef si 3 lilieci.Vine primul liliac cu gura plina de sange.Zice seful:
-Ba` ce s-a intamplat de ai gura plina de sange?
-Sefu,vezi oaia aia?Eu am mancato!
Vine al 2 lea liliac cu capul plin de sange.Zice seful:
-Ba` ce s-a intamplat de ai capul plin de sange?
-Sefu,vezi vaca aia?Eu am mancato!
Vine al 3 lea liliac plin de sange.Zice seful:
-Ba` ce s-a intamplat de esti plin de sange?
-Sefu,vezi stalpul ala?Eu nu lam vazut!

                            BANCUL CU MAGARUL
Erau odata un magar si un stapan.Si magarul a fugit.Stapanul la cautat in toata tara!Ii ramasese doar Parisul.Spune stapanul:
-Scuzati-ma doamna,vreau sa inchiriez o camera!
-Imi pare rau,dar ultima camera a fost luata de 2 indragostiti!
Se duce stapanul in camera si se aseaza sub pat.Vin indragostiti.Zice indragostitul:
-Iubito,in ochii tai vad tot Parisul!si ala desubt pat zice:
-Da` magarul meu nu-l vezi?
                           BANCUL CU COMANDANTUL
Era odata un comandant la politie.Vine un jandarm si spune:
-D-mnule comandant,trebuie neaparat sa va duceti la Paris!
-Bine,hai jandarmi!
Si comandantul se duce.Si spune:
-Buna seara,Domnule!Vrea sa ma cazez.
-Bine d-mnule.
Si comandantul se duce in camera lui.dar cand vroia sa se duca la toaleta,a gresit camera!Si s-a dus subt pat.Si zice un indragostit:
-Iubita mea,vrei sa-mi vezi muschi?Si cel desubt pat zice:
-Dar curul` meu n-ai vrea sa-l vezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu