Pagini

miercuri, 24 august 2011

Poeziile prietenilor:

Marina:
Alaturi de Sveta
Marina traieste
Plina de cosuri
Pe unde vorbeste
Mai are pe nas
Un pistrui nataflet
Si-n cap trei suvite
De par negru cret
Pantaloni ea imbraca
Aproape toujours
Ca sa-i camufleze
Betele din cur (sorry, dar e adevarat)
La Mia la Varna
Ades o vedem
Cumparind gel si creme
Litzo bez Problem
Se misca misto
La fiece pianca
De parca a dansat
Cinci ani in Codreanca
La lectii asculta
Nici nu discutam
O caseta la player
Cu EMINEM
Ii place mircea
Mai dulce, mai acra
Dar mai ales laptele
Proaspat de capra
E tare nebuna
Si foarte la moda
Dar ce nu ar face
Ea pentru Voda?

Georgiana:
Geana Georgiana
Draga Peticana
Se lauda cu spor
Si`nvata cu amor
Se crede o desteapta
Cand defapt yo bleaga (sorry,de ritm Gheorghiana)
Dintr-una este ea
Facuta din maiksa
Plete negre are
Buza foarte mare
Nasu-i cat lumea
Ochii cat culmea
Indragostita-i de multi
Topita dupa Mircea
Cu sporul pentru Alex
Cei Dan Spataru`?

Lorena:
Din aur e facuta
Nu e vorbareata
Nimeni nu o cearta,
Nimeni nu o imbata,
Este din bronz
Aurie toata,
Frate-meu,
Cum de nu se lauda?
Frumoasa,muncitoare,
Blondina,Bombonika
Ce sa-i zici draguta,
Ma fura din lumina!

Oana:
Oana Aiurita
Moaca de proasta
Se duce cu Nighita,
Sa ia multe pahare,
Babaciunea Proasta
Dilita-i la cap,
Vaca pe mine ma face,
Sa vei ce gura are!
Ha,ha,ha baietoaica,
Cu Costel se joaca>
Role de mortaciunea,
Ea pe alea le poarta!
Cand o vezi dai la rate
Manjita-i la gura
Mananca ca o porcoasa
Doamne!Ceasu-mi suna!

DrAguTz@ dAnUtZA:
Draguta Danuta,
O poreclim Danuta,
Frumusika foc,
Asculta pe loc.
2 degetele misca
Daca ne-am suparat,
Si hocus pocus,
Ne-a reparat!
Mama mia,puteri ne-a dat!
Si chiar m-am mirat,
Cum a atatkat?

Andreea:
Sormea Andreea
Populara Deea,
Mereu mi-a fost alaturi,
Si sprijin mi-a dat,
Nu ma fortat,
Nu ma atacat,
Si tot ce-am zis,
Minciuna a fost ;))

Victor:
Vai de mine,
Victor!
Injurator nesimtit
Handicapat si foarte prost,
E dus cu pluta frate`
Nu ca e kpetnos,
Aushiii` mata,
Mai lovit din nou!
Nesimtitu draq,
Facut din ou

EU:
Andruska cea frumoasa
Scoate capul pe fereastra
Zapada deodata se topeste
Si ghiocelul infloreste

Andruskacea desteapta
Cu 1 si 14 pe berbec
Toti profii se intraba
"Oare Andra este`o bleaga?"

Soarele a rasarit
Din casa ea a iesit
Toti baietii dupa ea
Au facut mare belea

Prin cluburi ea nu prea sta
Se fardeaza foarte mult
Si acea satena momoasa,
Face parul foarte cool.

Astazi insa a plouat,
Din cap putin a miscat
Soarele pe cer rasare...
Ea miroase ca o floare

Astazi eu am terminat
Vam spus tot ce sa-ntamplat
Ghiocei si floricele
Eu va spun la revedere.

Iulia:
Frumoasa Brunetika,
Draguta Mititika,
O iubim pe ea,
Ca are sarm de Adeea,(adeea,asculta)
Prietena frumoasa,
Ochii mei din cap
Ma mai suparat odata,
Dar nu am facut mare spanak,
Ce tre` sa mai zic,
A da:
E prietena mea!

Costel:
Costita De Pulpita,
Se de la Mihaella,
Indragostit dupa ea,
Ce mai facea?
Numai cacat manaca
Prefacutu draq,
Ce mai sa zic?
A naibi` de cacat.

Alex:
Alex Ingherasul,
Injurator mare,
Regele fetelor,
La ora 3 rasare!
Toate fetele dupa el,
In special,eu!
Frate parca-i print
E cel mai aiurel
Frumos,destept,Simpatic
Injurator Priceput,
La un an zicea ****,
Mama,ce prefacut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu