Pagini

marți, 21 iunie 2011

Voturile depe acest blog

 Stau eu si scriu postari..cand ma uit la mandriile mele de astea 2 zile, ma uit la voturi vad doar: Perfect,Super,Perfect,Super ma bucur mult...dar mai devreme a intra una Bianca si-mi zic:
-ai niste postari tampite!:)) Daca esti proasta nu-ti mai face blog!
Eu ma enervez si ii zic:
-Bai fato, vezi ca nu sunt eu proasta, tu esti ca nu citesti, am zis la inceputu' postarilor:NU-TI PLACE NU MAI INTRI NU TE OBLIG```!
Si ea:
-Nu vreau...ma enervat asa de tare incat..imi sareau creirii din cap!
Vine ANKA Si ma linisteste
-No cunosc pe tampitaaa aceia, dar stiu ca nare minte in cap....mam bucurat de raspuns...
Intra una si ma sacaie la cap:
-Fami blog,Fami blog, til votez stupid blogu' dac nu mil faci FAMI BLOG!
Doamne ma scotea din minti!Si iam spus nu te mai agita nu e usor sa faci intra pe saitul de creare puneti adresa, parola numel blogului si gata
Dupa aia ma ia cu sabloanele! Eteric ce fac la avansat ce-i Arial? Doamne si iam zis:
-Gata ma inebunesti! Ti-am explicat de 100 de ori, nu-ti mai face daca nu stii!
-Ba da imi faci, alfel e blogul tau Stupid.
Am murit cu ea, se dadea drept late persoane impart blog cu Silvia...cred k stiu acum cum se simteau DARIA SI DANA.
Imi cer scuze pt chinueala!
Va pup dulce fetelor! Si imi pare rau! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu