Pagini

joi, 30 iunie 2011

Bine ati venit!

                             Buna !

Va spun inca o data Buna . >:d< .Am creat acest blog deoare ce am vazut multe pagini si multe blogg`uri fascinante , intradevar uimitore si mi.am dat seama ca este o placere sa ai una . Asa ca am vrut sa incerc . 
                                         O mica cunostinta cu mine :


Ma numesc Andra si am 11 ani . [ Sunt fata din poza .] Proaspat trecuta in clasa a 5a . Ma gandeam de pana sa fac blogul la postari dar nicuna nu mi se pare spectaculoasa dar sper ca ce o sa o postez o sa va placa . O sa ma straduiesc sa fie cat de cat frumos si sa aveti ce citi . 
     Astept sa fiti cati mai multi membri ;x . Deoare ce am nevoie de pareri si de putin ajutor de  la voi .. Idei noi de postare , pareri etc. 
                                                   Sper sa va placa :-*        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu