Pagini

vineri, 30 septembrie 2011

Te-am prins...!`♥

Hey`!Sa va spun o poveste haioasa`! Tot ce am facut azi e sa fac teme...pffai` de mine..Ehh,hai sa nu mai lungim treaba.Sa trecem la poveste`:
Ca de obicei,mic dejun,imbracare si la scoala....azi ne`a dat evaluarile...si ff fericita!Numai 10!Ei...si un 9 asa`...de cand am ajuns la 1 acasa,teme!Teme,Teme!Pana la vreo 4 cand a venit colegmea....abea transcrieam ce scrisesem in classa...ca proasta de mine si`a uitat caietul...Si`la luat pe ala de romana...La Tehnologika am uitat frunzele,uituca de mine!Valeu`!Asaaa am stat cu aia pana a plecat.Ma apuc sa intru pe laptop.Cand vad:
Calculatorul dvs. e virusat Cineva a trimis virusi.....eu zic:
-Ce baba mi`a trimis?
O proasta pe nume Andreea....si am scris pe blogg`....
Bye`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu